Tym razem korzystając ze źródła gornicy.com.pl przedstawiamy podsumowanie naszych przyjaciół Górnika Wałbrzych.

Czarni Żagań 2-2 Górnik Wałbrzych 04.08.2010r

Do Żagania w środę docieramy w około 100 grupie podróżując autokarem, 2 busami oraz 6 autami. Posiadamy 1 flagę + flaga chłopaków z Polonii Świdnica. Młynek miejscowy był skromny. Dodatkowo na obiekcie widziani byli fani Chrobrego Głogów.

Mecz Przyjaźni Zawisza Bydgoszcz 3:1 Górnik Wałbrzych 07.08.2010

Do Bydgoszczy wyruszamy z bardzo wczesnego ranka pociągiem i nie tylko bo również na ten mecz docierają ludzie z urlopów oraz jadący busami i autami. W Bydgoszczy meldujemy się w ok 200-250 osób po czym ziomale zabierają nas na barkę aby zjeść obiad i spożyć %% za co wielkie dzięki. Na trybunach panuje atmosfera przyjacielska. Po meczu umacniamy zgodę z Zawiszą po czym udajemy się na dworzec PKP gdy tam jeszcze wspólnie śpiewamy i żegnamy się. Za wszystko jeszcze raz dzięki i do zobaczenia w Wałbrzychu.

zawiszafans.pl

Mecz Przyjaźni GKS Tychy 0-0 Górnik Wałbrzych 18.08.2010

W Tychach meldujemy się w ponad 100 osobowej grupie. W czasie i po meczu umacniamy naszą zgodę. Dziękujemy za miłe przyjęcie !

Oprawa zgodowa GKS Tychy - Górnik

Nielba Wągrowiec 1:1 Górnik Wałbrzych 28.08.2010

Nas łącznie w Wągrowcu 36osób w tym 5 Zawisza i 1 Polonia Świdnica. Jedno auto zepsuło się w drodze i nie dotarło na mecz.

Kibice Górnika w Wągrowcu

DERBY Górnik Wałbrzych 3:2 Miedź Legnica 01.09.2010r

Na derbowe spotkanie przybyło ok 3.000 osób w młynie prezentujemy równy i bardzo głośny doping. W trakcie pierwszej połowy tworzymy oprawę z okazji 1 września 1939r wywieszając transparent "01.09.1939 Gloria Victis i na sektorowce polski żołnierz siedzący w okopach z bronią w ręku 2 nadjeżdżające czołgi i trzy samoloty i tło(oprawę tworzyli chłopaki z Podzamcza oraz Piaskowej.) W drugiej połowie zaś grupa Ultras Górnik prezentuje transparent " To Dopiero Preludium To Nie Meta To Start" podświetlając ogniami wrocławskimi. Po meczu dziękujemy piłkarzom za wygrany mecz. !

Górnik Wałbrzych 1:1 Bałtyk Gdynia 12.09.2010r

Na ten mecz mobilizujemy się od dawna i w miarę nam to wychodzi. Kibice gości zamówili 90 biletów. Na tym meczu zadebiutowała nowa fana FC Głuszyca oraz pojawił się bęben który zrobił dobry efekt w prowadzeniu dopingu. Na ten mecz przybywają nasi zgodowicze z Gdyni w 5 osób za co wielkie dzięki!. W trakcie meczu głośny doping który nie daje ani chwili usłyszeć kibiców gości którzy nie dając już rady postanowili usiąść i oglądać "piknikowo" mecz. Pod koniec meczu zaczynają się głośne napinki w kierunku obu ekip. Po meczu rozchodzimy się do domu a kibice Bałtyku wyruszają w podróż powrotną. !

Warto dodać że po meczu grupa Górników udaje się na mecz lokalnego Zagłębia Wałbrzych i tam "przegania" miejscowy młynek.

Zagłębie Sosnowiec 2:1 Górnik Wałbrzych 25.09.2010r

Na mecz w Sosnowcu czekaliśmy od bardzo dawna. Na ten mecz robiliśmy podwójną akcję plakatową oraz zapowiedzi w internecie. Na listę wyjazdowiczów wpisało się 170 osób w tym nasi zgodowicze z Pragi którzy zameldowali się w 11 głów za co wielkie dzięki. Na ten wyjazd każdy z nas dostał białą koszulkę z napisem KSG ON TOUR co zrobiło b.dobry efekt. Z Wałbrzycha wyjeżdżamy o godz 13:00 na miejscu meldujemy się dwie godziny przed meczem i wchodzimy do klatki.Na sektorze prowadzimy bardzo głośny doping a nawet czasami przekrzykujemy kibiców Zagłębia. Po meczu dziękujemy piłkarzom za walkę i wracamy do Wałbrzycha. Po drodze na Stacji Orlen małe spięcie z tymi co zawsze...co umożliwia odjazd i stoimy ok 1,5h na parkingu i dobrze się bawimy. Po spisaniu i kamerowaniu ruszamy na Wałbrzych i docieramy lekko po 1 na miejsce. !

zaglebie.sosnowiec.pl

Ruch Zdzieszowice 2:1 Górnik Wałbrzych 09.10.2010r

Na ten wyjazd wyruszamy autokarem oraz samochodami. Na miejscu meldujemy się w liczbie 75 osób w tym 5 Slavia Praha za co wielkie dzięki. Na meczu nawet nie wchodzimy do klatki tylko prowadzimy doping za płotu przy głównej ulicy stadionu. W drugiej połowie robimy prowadzimy doping i bawimy się na ulicy śpiewając trzy przyśpiewki co daje fajny efekt. Pod koniec meczu miejscowi zaczynają działać z dopingiem lecz marnie im to wychodzi. Po meczu wracamy do Wałbrzycha i na miejscu jesteśmy ok 20. !

Olimpia Grudziądz 3:0 Górnik Wałbrzych 23.10.2010r

W Grudziądzu melduje się 65 osób z Górnika, około 150 Zawisza, 46 Arka, 1 GKS Tychy. Po meczu 24 fanów Arki zatrzymanych za ekscesy w przerwie meczu !

Sektor Górnika w Grudziądzu

Elana Toruń 2:2 Górnik Wałbrzych 06.11.2010r

Do Torunia mieliśmy wyjechać o 1 w nocy autokarami autami i busami. Gdy przyszło co do czego odjazd utrudniają ci co zawsze za co wielkie CHWDP ! Po krótkiej rozmowie udajemy się na dworzec miasto i wyruszamy na Toruń. W Toruniu meldujemy się lekko po godz 12 i od razu wyruszamy Miejskim autobusem pod stadion. Na Sektorze meldujemy się w 110 osób w tym 5 Zawisza, 3 Arka, 5 Slavia Praha i Polonia Świdnica w kilka osób (Za co wielkie dzięki za przybycie. Dodając do tego wyjazdu Zawisza oraz Arka szykowali się mocną ekipą na ten mecz ale jak zwykle miejscowa policja nadała zakaz o nie wpuszczeniu kibiców gości z poza regionu Dolnośląskiego) . Od razu po wejściu do klatki jedziemy z głośnym dopingiem i nawet udaje nam się kilka razy przekrzyczeć miejscową Elanę ! Po meczu jak zwykle prowokacja ze strony "niebieskich" którzy utrudniają nam dojazd do dworca PKP i musimy tam iść ok 8 km z buta... W Wałbrzychu meldujemy się ok godziny 01:00. !